A folyamatosan megújuló, ingyenes kínálatban a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál sikerfilmjeit és a 111 éves magyar animáció díjnyertes alkotásait is láthatják a nézők.

Sokak kedvenc műsora, hazai kereskedelmi televíziózás egyik leghosszabban futó társasjátéka, az Activity visszatér a tévéképernyőkre, ezúttal az RTL kínálatában. A forgatások már elkezdődtek és néhány érdekes információ is napvilágot látott.
Magyarország egyik legnépszerűbb és a hazai kereskedelmi televíziózás egyik leghosszabban futó társasjátéka, az Activity, hamarosan elérhető lesz az RTL-en. A legendás vetélkedőben a hazai hírességek, humoristák, képernyősök és influenszerek legjava méri össze tudását és teszi próbára a nézők rekeszizmait.
A fergeteges hangulatra garancia, hogy a műsort a Showder Klub csapata készíti Kovács Kristóf producer vezetésével, ráadásul ugyanazzal a stábbal, amely a korábban sikerrel futó szériát is gyártotta. A vadonatúj adásokban a párok 5 millió forintért küzdenek. A játékokat az alap Activity ihlette, de a produkció mindegyiket megfűszerezte némi őrülettel, nem kevés házibuli hangulattal és nem utolsó sorban rengeteg humorral. Az Activity most először lesz látható az RTL képernyőjén. A forgatások már zajlanak, a további részletekre viszont egyelőre várni kell.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


