700 ezer forint feletti összeget 14 431 fő kapott 2025. január 1-jén és ebben pedig benne vannak a milliós nyugdíjak is.

Családi összejövetelek elengedhetetlen témája a gyerekek első szava, ami minden családban más és más. A legkézenfekvőbb szavak, mint mama, papa anya mellett egészen vicces történetek keringenek a családi legendáriumokban a gyerekek első szavával kapcsolatban. Erről most egy országos felmérés készült, a válaszok összesítéséből pedig kiderült, hogy Magyarország első szava az apa lett. Ezt szoros második helyen követi az anya, majd a mama, a baba és a nem szó.
Vajon mi Magyarország első szava? - tette fel a kérdést a Pölöskei szörp. A cég felmérést indított, amiből megtudhatjuk, mi lett az ország első szava: apa vagy anya? Esetleg az ország első szava a nem?
Íme az első szavak top 10-es listája:
- Apa
- Anya
- Mama
- Baba
- Nem
- Papa
- Cica
- Autó
- Lámpa
- Hinta
Vicces szavak is előkerültek a felmérés során
„Szerettünk volna gyereknapra egy kedves, országos felmérést készíteni, mert fontos számunkra, a finom, ízletes szörpök készítése mellett, hogy a családok boldog és szerethető pillanatait kiemeljük, márpedig mi lehet fontosabb egy szülő életében, mint a gyermek első szava? Éppen ezért megkértük a szülőket, hogy írják meg a kérdőívben, mi volt az ő – vagy gyermekük, hozzátartozójuk – első szava” - mondta el a felméréssel kapcsolatban Lakatos Áron kommunikációs menedzser.
Az országos felmérés során több vicces és meglepő első szót is beküldtek a kérdőívet kitöltők. Ezek közül néhányról nem is gondolnánk, hogy egy kisgyermek első önálló szava lenne, ilyen például az autókulcs, a csőváz, a ködlámpa vagy épp a telefonzsinór. De nagy derültséget kelt, amikor elképzeljük egy csöpp gyermek szájából az elektróda, a kutyafáját, a vécépapír, a hidroglóbusz, a hosszabbító, a kolbász, vagy épp az infláció szavakat, amelyeket szintén első szóként küldtek be a felmérés készítőinek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


