A rejtélyes ház csak egy a sok közül, amely mozgalom érdeklődésének középpontjába került.

Régóta tudható, hogy a Netflix fel akar lépni azokkal a felhasználókkal szemben, akik esetében több háztartás használja ugyanazt az előfizetést. A jelszómegosztást más országokban már megszüntették, most hazánkat is elérte a változás. Akik eddig megosztották a jelszavukat, most egy levelet fognak kapni a cégtől - írja az rtl.hu.
Levelet kapnak a magyarországi felhasználók a Netflixtől, akik megosztják a saját háztartásukon kívül is a jelszavulat. Tehát vége az előfizetések megosztásának. A cég bejelentéséből az egyelőre nem derült ki, mi történik akkor, ha a platform érzékeli, hogy továbbra is jelszómegosztás történik.
Az eddig használt "vendégfiókok" átalakíthatóvá válnak egyedi előfizetéssé, így az alapdíj mellett 990 forintért továbbra is meg lehet majd osztani egymás között az előfizetést.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


