A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Komoly drágulást kaptak a nyakukba a magyar szülők: sokaknak nincs választása, így is befizetik
Átlagosan 10-20 százalékkal drágultak a nyári gyerektáborok, hiszen a költségek nőttek, különösen a bérleti díjak és az étkeztetés drágult.
Van olyan szülő is, aki a tavalyi gyerektábor ár csaknem kétszeresével szembesült. A drágulás oka az az RTL Híradó riportja szerint, hogy költségek nőttek, különösen a bérleti díjak és az étkeztetés drágult. Tóth Béla, a Táborfigyelő ügyvezetője arról beszélt, általános a 10-20 százalékos áremelkedés, de a szervezők igyekeznek egy középutat megtalálni az árak kapcsán - ami pont nem veszteség, de a szülők még ki tudják fizetni. Hozzátette, a drágulás ellenére is csúcson pörögnek a foglalások.
A Balaton-parti Erzsébet-táborokra az iskolák még két hétig jelentkezhetnek. Az áruk idén sem változott: jelképesen 1000 forintot fizetnek a szülők az egy hetes táborért, a napközisért pedig 500 forintot - emlékeztettek a riportban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


