A nyári vendéglátóhelyek árai tovább emelkedtek: egy étel-ital kombináció 3000-5000 forintba kerül.

Döbbenet, milyen keveset ér egy Oscar-díj 2023-ban: nem ebből gazdagodnak meg a rendezők, színészek
Magyar idő szerint március 13-án, hétfő hajnalban adták át a 95. Oscar-gálán az Egyesült Államok legrangosabb filmművészeti díjait. A díjakat 23 kategóriában lehet elnyerni, a különleges, életműdíjakon, emlékdíjakon túl, melyekhez egy ikonikus szobor is jár a nyerteseknek. Azt gondolhatnánk, hogy egy-egy nagy művész szobrocskája kisebb vagyonokért kelhet el, ha megválik az ereklyétől, ez azonban korántsincs így. Valójában még egy sajtburgert se lehetne venni a szobrocska árából.
Az eredeti szobrot 1927-ben készítették, alakját a mexikói színész, forgatókönyvíró, rendezőről, Emilio Fernándezről mintázták. Hagyományosan az Oscar-szobrok bronzból készültek, melyeket 24 karátos arannyal vontak be. Minden szobor - kivéve néhány különlegeset - 13,5 hüvelyk, vagyis 34,29 cm magas és 3,86 kg. Hiába kerül egy-egy szobor elkészítése körülbelül 400 amerikai dollárba (nagyjából 146 ezer forintba) és a gyűjtők számára bírna óriási eszmei értékkel - a nyertesek mindössze 1 dollárt kaphatnak érte, ha el akarnák adni.
Ennek oka egy speciális szabály, melyet 1950 óta minden díjazottnak el kell fogadnia, különben nem kaphatja meg a szobrot - írja az as.com. Az amerikai Filmművészeti és Filmtudományi Akadémia ugyanis, ha bárki - nyertes vagy annak örökösei - eladná a szobrocskát, elővásárlási jogot formálhat mindössze 1 dollárért. Így senkinek sem éri meg túladni a szobrokon. Ettől függetlenül van néhány szobor, ami mégis gyűjtői forgalomba került - például korábbi évekből - ezek azonban nem sűrűn cserélnek gazdát.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


