Azahriah, Magyarország egyik legnépszerűbb zenei előadója, rejtélyes módon jelentette be visszatérését a tavaly októberi visszavonulása után.

A Pénzcentrum is megírta, hogy nem hivatalos lista kering a Redditen a magyar sztárok állítólagos fellépési gázsijairól. Ebből számos egyéb infó mellett az is kiderült, hogy Wolf Kati egy 50 perces kiskoncertért 1 millió 620 ezer forintos alapdíjat kér el. A hírekről most maga az énekesnő is megszólalt, tisztázni próbálva néhány esetleges félreértést. Az alábbiakban az énekesnő szerkesztőségünknek megküldött levelét olvashatjátok.
"Az alábbi cikkben magam is a felsorolásban találtam a nevemet, névsor alapján az alsó sorokban. Felmerült a kérdés bennünk, hogy az összegekben is vajon reálisak-e azok a megállapítások, amelyek azt sugallják, hogy egy-egy előadó ezeket a fellépési díjakat mindössze fél-egy óra munkával keresné meg. Szeretnénk megkérni minden kedves olvasót, akik természetszerűleg nem látnak bele a zenész szakma mindennapjaiba, és akiket oly nagyon szeretünk látni, érezni, velük együtt felszabadulni a hétköznapok mókuskerekéből, hogy egy zenészprodukció működési kiadásait is vegyék figyelembe, amelyeket a teljesség igénye nélkül próbálok most Önöknek összeírni. Fontos kiemelnem, hogy ez az összeg nem az énekes gázsija egyedül, a zenészek és a stáb együttes munkadíja, és a Wolf Kati produkcióban egész évben körülbelül 50 szakemberrel dolgozunk" - írja Wolf Kati a gázsi listára reagálva.
"Közel 30 éve a szakmában úgy vélem, a legjobb fellépések mindig azok, amelyek zenekari kísérettel vannak, ehhez a zenésztársak, a hang-és egyéb technikai szakemberek, hangeszközök bérleti díja, az utazási költség 10-12 főre, a fellépő ruhák, mind-mind részei a kialkudott fellépési díjaknak. A fellépésekre el is kell jutni, így az utazásokkal néhol fél-egész napjaink is rászámolható, amely alatt más munkákat természetszerűleg nem tudunk elvállalni. Nagyon sok koncertszervező hely, a fellépő díjából kéri a szervezési munkájáért jogosan járó jutalékát is, hiszen ő is dolgozik, rászánja az idejét" - folytatja az énekesnő.
Amikor nem fellépésekre megyünk, a videóklipek készítésekor a sminkesek, ruhák, forgatócsoport, vágók, fénytechnikusok, sorolhatnám mind-mind az előadó fizeti, hiszen ők is munkaórát szánnak rá. Amikor új dalt készítünk, a dalszerzők, a stúdióköltségek, utómunkák, mind-mind az előadó fizeti, hiszen mindenki munkaórát szán rá.
- írja Wolf Kati, és azt is hozzáteszi, hogy "amikor nincsenek fellépések, hiszen nincs szezonja, aktualitása, vagy más előadókat hívnak, a zenész akkor készíti a következő újdonságait, és a zenésznek, ha nincs bevétele akkor is ember, és kiadásai, mint mindenkinek, vannak" - összegez az énekesnő.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


