2024-ben a munkavállalók borúsabban ítélték meg életminőségüket - derül ki a Gallup felméréséből.

A szerelemről készített tanulmányt egy közel 100 tudósból álló nemzetközi kutatócsapat – írja a Big. A kutatás eredményei alapján hazánkban voltak a legjobbak a párkapcsolatok - írja a 24.hu
A Piotr Sorokowski, a Wrocławi Egyetem pszichológusa által vezetett kutatás során 45 különböző országban, összesen 9 474 párkapcsolatban élő személyt kérdeztek meg szerelmi tapasztalataikról. A tudósok azt vizsgálták, milyen kapcsolatban áll egy adott államban a modernizáció, a nemi egyenjogúság és a közösségelvűség mértéke az emberek által érzett szerelemmel. A felmérés során a résztvevőknek egy 32 kérdésből álló kérdőívet kellett kitölteniük, amelyben a párjukkal kapcsolatos mondatokat kellett értékelniük egy 1-től (egyáltalán nem) 9-ig (teljes mértékben) tartó skálán. Az eredményekből kiderült, a jobb emberi fejlettségi, modernizációs és nemek közötti egyenlőség indexszel és magasabb átlaghőmérséklettel rendelkező országokban jobban szeretik egymást a párkapcsolatok tagjai.
A felmérésben Magyarország szerepelt a legjobban, a kilencig terjedő skálán közel nyolc pontos átlagot elérve. Nem sokkal maradt le mögöttünk Olaszország, Portugália és az Egyesült Államok. A legalacsonyabb átlagok (6,5-7,4) Kínában, Németországban, Pakisztánban és Törökországban születtek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


