Ulvaeus és Andersson együtt szerezte az ABBA Mamma Mia, Waterloo és Dancing Queen című nagy slágereit

Mire készül a Netflix? Lecsapnak a profilmegosztókra, de pénzzel mindent el lehet intézni
Nem kegyelmez a streamingszolgáltató, már az idén vége lehet a megosztott profiloknak.
Komoly szabályozásokra készül az egyik legnépszerűbb streamingszolgáltató. A Netflix korábban már bejelentette, hogy nem fogja tűrni, hogy egy adott profilt olyanok használjanak egyszerre, akik nem élnek egy háztartásban, most pedig azt is közölték, hogyan tervezik ezt megtenni - írja a Flat Panels.
A cég frissítette a felhasználási feltételeit, melybe bekerült, hogy blokkolni fogják azokat a profilokat vagy eszközököket, melyek IP-cím alapján máshonnan fogyasztják a tartalmat - vagyis igen egyszerűen megoldják, hogy több előfizető legyen, már ha nem indul meg a tilalom miatt tömeges elvándorlás a platformról.
Deklarálták azt is, hogy természetesen felajánlják a másik csomagra váltást, ha ezzel a felhasználó nem él, akkor egy idő után blokkolni fogják azt az eszközt, amelyen nem néznek meg adott idő alatt egy bizonyos mennyiségű tartalmat.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


