Ha esetleg lemaradtál volna: ezek voltak 2025 28. hetének legfontosabb, legolvasottabb, na meg legérdekesebb hírei a Pénzcentrumon.

Felfordultak a tévézési szokásaink újévkor: meglepő, melyik csatornát nézte a legtöbb magyar
A Duna televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó estéjén. A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri műsorának a fiatal, 18-49 évesek körében elért közönségaránya többszöröse volt a csatorna éves átlagos közönségrészesedésének.
A Csináljuk a fesztivált! a legnézettebb műsor volt szilveszter este, vagyis piacvezető volt a sávjában; a műsor közönségaránya 14,9% lett. Mint elhangzott, a show szilveszteri adásának nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornákéhoz képest a kétszeresét produkálta.
A műsor a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el, ez pedig Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője szerint azt jelenti, hogy a show nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornák nézettségének kétszeresét produkálta.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.


