A bizonytalanság érinti például a sportrendezvényeket és a magánjellegű összejöveteleket is.

A katari labdarúgó-világbajnokságon győztes argentin válogatott 42 millió dollárt is nyert a legrangosabb futballtrófea mellett.
A The Athletic kimutatása szerint a torna összdíjazása 440 millió dollár volt, a csoportkör után búcsúzott csapatok 9 millióval gazdagodtak. A nyolcaddöntős válogatottak 13 millió, a nyolc között elvérző együttesek pedig 17 millió dollárral vigasztalódhattak. Az elődöntő vesztesei közül a végül negyedik Marokkó 25 millió, a bronzérmes Horvátország pedig 27 millió dollárt kapott.
A drámai finálét elbukó franciák 30 millió dollárral térhetnek haza, négy évvel ezelőtt világbajnokként 38 millió dollárt tehettek zsebre. Azt nem lehet tudni, hogy az argentinok pontosan milyen arányban osztoznak a pénzdíjon, négy évvel ezelőtt a francia játékosok között a teljes jutalom 30 százalékát osztották szét, ez fejenként több mint 350 ezer dollárt jelentett. A világbajnokságok történetében először 1982-ben osztottak pénzdíjat is, akkor a győzelemért járó jutalom 2,2 millió dollár volt.
Érdekesség, hogy gigantikus pénzösszegeket megmozgató profi amerikaifutball-liga (NFL) előző idényében a Super Bowl-győztes Los Angeles Rams játékosai fejenként 150 ezer dollárban részesültek, a baseballban (MLB) bajnok Houston Astros sportolói 440 ezer, az észak-amerikai kosárlabda-bajnokságban (NBA) tavaly győztes Milwaukee Bucks kosarasai pedig 270 ezer dollárt kaptak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


