Szoboszlai Dominik után a második magyar játékos igazolt a Mersey-partiakhoz.

Lazulnak a beutazási feltételek Katarba: rengeteg nézőt várnak a foci vébére, már ez sem akadály
November 1-jétől nem lesz kötelező Covid-teszt a Katarba beutazáskor, így a húsz nappal később kezdődő labdarúgó-világbajnokságra is könnyebben juthatnak majd el a szurkolók. Az emírségben már korábban bejelentették, hogy a továbbiakban nem előírás koronavírus elleni védőoltás az országba belépéshez, de a hat éven felüliek esetében a reptéren be kellett mutatni egy 48 óránál nem régebbi, negatív eredménnyel zárult PCR-tesztet vagy egy 24 órásnál frissebb antigéntesztet.
A friss döntéssel, melyet az egészségügyi minisztérium szerdán tett közzé, egyben megszüntették a nyomkövető alkalmazás telepítésének és használatának kötelezettségét is, a maszkviselést pedig ezentúl csak az egészségügyi intézetekben írják elő. A november 20-án kezdődő és december 18-ig tartó 32 csapatos világbajnokságra több mint egymillió nézőt várnak a szervezők.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


