Nyilvános vitájuk során kormányzati szerződések felmondásával fenyegetőztek, és Musk még a Trump elnök elleni felelősségrevonási eljárást is támogatta

12 milliárd forintért árulja Gattyán György Los Angeles-i villáját, ahol hét hálószoba, teniszpálya és egy moziszoba is található, szúrta ki az RTL.
Gattyán György, a magyar multimilliárdos 33 millió dollárt (kb 12 milliárd forint) kér a Los Angeles-i, 1992-ben épült, fehér, neoklasszicista stílusú ingatlanjáért. A ház pedig megéri a pénzét: csaknem 1300 négyzetméteres a ház, amiben a 7 hálószoba mellett van egy teniszpálya, moziszoba, borospince, illetve egy vendégház. A garázs viszont lássuk be nem túl nagy a házhoz képest, hiszen mindössze 4 autó fér be.
Ez pedig már nem az első ház, amit a politikával is próbálkozó Gattyán árul Amerikában, ugyanis tavaly sikerült eladnia olcsóbbik, mindössze 7,8 milliárd forintot érő kastélyát. Egyébként a most piacra került ingatlan korábban (egészen pontosan 2001 és 2012 között) Martin Lawrence komukusé volt, akit többek között a Gagyi mamiból ismerhet a nagyközönség.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


