A nyugdíjas utalványok 2025. december 31-éig használhatóak fel.

Idén is bolti árakon települ ki a legnagyobb magyar fesztiválokra az ALDI. Ott lesznek a Szigeten, Volton, Soudon, de a SZIN-en is.
Az ALDI immár hat éve debütált a Sziget Fesztiválon: az áruházlánc kifejezetten fesztiválozókra szabott pop-up boltjával települt ki Európa egyik legnagyobb zenei eseményére, amelyben élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várta a résztvevőket. Az üzletben a megszokott, alacsony bolti árakon vásárolhattak be a fesztivál látogatói - írja friss közleményében a diszkont. A fesztiválbolthoz kapcsolódóan felállított grillteraszon a diszkont szakácsai kérésre ingyenesen készre is sütötték az üzletben vásárolt termékeket.
2017-ben már a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata. A Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, a szurkolók pedig tavaly, a labdarúgó Európa-bajnokság során az Akvárium Klubnál kialakított szurkolói zónában találkozhattak az áruházlánc Foodtruckjával.
A zenei események látogatói a Balaton Sound-on, a Szegedi Ifjúsági Napokon, a Sziget Fesztiválon és a VOLT Fesztiválon találkozhatnak majd a diszkont kitelepülésével.
Érdemes tundi, hogy a júniusban megrendezésre kerülő VOLT Fesztiválon, valamint az augusztusi Sziget Fesztiválon egy közel 300 négyzetméteres pop-up bolttal, a rendezvényre hangolt, több mint 250 árucikkből álló kínálattal – a friss élelmiszerek mellett a gondtalan fesztiválozáshoz szükséges non-food termékekkel – és Grill Zónával várja az áruházlánc a látogatókat. A Balaton Soundon és a SZIN-en a Grill Zóna mellett egy ingyenes ALDI Lounge is megnyitja kapuit a pihenni vágyók számára, ahol a zenéről saját DJ gondoskodik majd.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


