24 °C Budapest
Cheering crowd at concert

Sokan vártak erre a bejelentésre: 2022-ben megújul az ország egyik kedvenc fesztiválja

2022. február 21. 19:32

2022-ben megújul az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT (Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója). A 2020 óta tartó koronavírus-járvány vonzata, hogy számos ponton változott meg a fiatalok élete, és ez a fogyasztói igények változását is maga után vonta. Felértékelődtek a közösségi élmények, a családias hangulat, a célzottan fiataloknak szóló programok; valamint a megfizethetőség is prioritássá vált.

A 2019-es év még rekord látogatószámot hozott az EFOTT számára, több mint 119 ezren vettek részt a fesztiválon, 2020-ban azonban a koronavírus-világjárvány miatt elmaradt az esemény. A pandémia a 2021-ben megrendezett fesztivál programjára, gazdasági lehetőségeire is komoly hatással volt. Így az EFOTT – a komplett magyar fesztiválszervező szcénához hasonlóan – a nagy visszatérésre készül idén, az élő koncertek, a személyes találkozások ünnepére. Ezzel együtt a kulturális, turisztikai és sport programpaletta bővítésével és színesítésével is készülnek a szervezők - írja közleményében a szervező.

„A koronavírus-járvány megmutatta, hogy mennyire tud hiányozni a fiatalok életéből a közösségi élmény. Az ország legnagyobb hallgatói fesztiválja, az EFOTT abban látja szerepét, hogy a közönség valódi találkozási pontja legyen, amely családias hangulatot, megfizethető lehetőségeket, különleges programokat kínál a magyar egyetemistáknak és főiskolásoknak” – fogalmaz Dr. Lasztovicza Gábor, az EFOTT Kft. ügyvezetője. Hozzáteszi: a külföldi headliner fellépők listáját várhatóan napokon belül bejelentik.

 „A tavaly nyárra vonatkozó várakozásokhoz képest, az idei évre sokkal pozitívabbak a kilátások, hiszen tovább erősödött az emberekben a vírussal szembeni biztonságérzet. Ezt bizonyítja a PwC's Global Entertainment és a Media Outlook nem rég megjelent előrejelzése is, mely szerint a könnyűzenei iparágban 2021 és 2025 között évente 17 százalékos bevételnövekedés várható. Izgalmas kihívás egy olyan márka megújításán dolgozni, amely ilyen jelentős értéket képvisel az egyetemisták és főiskolások körében. Célunk, hogy még közelebb hozzuk hozzájuk az eseményt, és az EFOTT legyen az a fesztivál, amelyhez a legjobban kötődnek a magyar fiatalok” – mondja Énekes Bence, a NEST Communications alapító-ügyvezetője. Ez a szervezet felelős a fesztivál megújításáért.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. július 11. péntek
Nóra, Lili
28. hét
Ajánlatunk
  • Újabb okosórás fizetést vezet be a Gránit Bank (x)

    A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.

EZT OLVASTAD MÁR?