Ezúttal kávéfőzőket tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE). A termékteszt során 16 márka 93 kávéfőzőjét vizsgálták. Mutatjuk az eredményeket!
Az idén első alkalommal mutat be nemzetközi kampányt az otthoni kávézás piacát globálisan vezető márka. A fókuszban Damien Chazelle által rendezett kampányfilm áll, Brad Pitt főszereplésével.
Az idén első alkalommal mutat be nemzetközi kampányt az otthoni kávézás piacát globálisan vezető De’Longhi márka. A fókuszban Damien Chazelle által rendezett kampányfilm áll, Brad Pitt főszereplésével.
A néző klasszikus - Brad Pitt egy napja - történetbe nyer bepillantást. Kávébab vásárlás reggel. Motorozás Los Angeles útjain. Egy gyors megálló a benzinkúton… A napi rutint felölelő jelenetek kiemelik a sokunk átal jól ismert érzést: a hazaérkezés vágyát. A napi teendők után megérkezünk, és egy tökéletes pillanatba zárva megpihenhetünk egy csésze kávé vagy cappuccino mellett.
Brad Pitt személye mellett szóló döntés több, mint egy nemzetközileg ismert ikon kiválasztása. Pitt elismert színész és producer. A környezetvédelmi kérdések elkötelezett szószólója. Műgyűjtő, szenvedélyesen rajong az építészet és a dizájn iránt. Személye körül kialakult misztikum a mai napig világszerte jelen van.
A színész és a rendező mellett a kampányfilm két másik Oscar-díjas tehetséget is a stáblistáján tudhat, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz személyében, akik mind a La La Land “dream team” tagjai. Hurwitz, a kampányfilm zeneszerzője elmondta: “Amikor láttam milyen filmet alkotott Damien, és Brad Pitt olyan vagány volt a szememben, mint még soha… Izgatott lettem. Olyan dallammal kellett előállnom ami tökéletesen illeszkedik ebbe a hangulatba.” A csapat Lachlan Bailey fotóssal lett kerek.
Itt a Pénzcentrum 2024-es Boldogságtesztje: töltsd ki, hogy kiderüljön, mennyire boldog nép a magyar
Tudd meg, milyen összetevők tesznek igazán elégedetté bennünket, és ha van 5 perced, csatlakozz a kutatáshoz!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.