A hazai vevők még mindig inkább az ingatlan állapotát és fenntartási költségeit helyezik előtérbe a besorolás helyett.

Less be Sárközy Ákosék új álomotthonába: ide menekült a belvárosból a sztárséf és családja
Nem bírták a bezártságot Sárközy Ákosék: így végül a sztárséf és családja végül egy peremkerületbe költözött a belvárosból. A séf saját grillkonyhát építtetett, feleségének pedig festőszobája lett.
A belvárosból egy peremkerületre költöztek Sárközy Ákosék. A sztárséf a Fókusznak mutatta meg új otthonát. A lakást egy gyönyörű kertes házra cserélték, mivel a járvány alatt rájöttek, hogy nem bírják a lakásban.
"Úgy alakult, hogy mégis bementünk a belvárosba, aztán pont akkor jött a covid, és akkor aztán nagyon be voltunk zárva. Ákos pedig még nehezebben bírta" – árulta el a séf felesége, Évi.
Annyira jó volt a gyerekekkel együtt tanulni, annyira jó volt együtt lenni, de a kreativitás, az, hogy nincsen konyhám, nincsenek vendégek, ezt nagyon nehezen vészeltem át. És akkor fogalmazódott meg bennem igazán erőteljesen, és Éviben is, hogy jó lenne kicsit kimenni, mondjuk azt, hogy a peremkerületbe, vagy valami kis zöldbe, hogy bármikor ki tudjunk sétálni a kertbe
– indokolta a költözést Sárközi Ákos, aki imád a hatalmas, kerti grillkonyhájában kísérletezgetni. Feleségének, Évinek pedig saját festőszobája lett.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


