A budai oldalon az adásvételek 41%-a már ebben, a gyakorlatilag plafon nélküli ársávban történt.
Nem hiszed el, hogy mennyi pénzt voltak képesek otthagyni az emberek egy kóláért és egy sajtburgerért.
Az Ekkoriban blogon találtunk két 1988-as számlát a McDonalds'ból. A következő tételekről szólnak:
- hamburger - 25 forint
- sajtburesz - 29 forint
- dupla sajtburger - 42 forint
- kis kóla - 15 forint
- nagy kóla - 20 forint
Ezek elenyésző tételeknek tűnnek, de ha az élelmiszerek évenkénti átlagos inflációjával (ami 11,7% volt 1988 óta) 2017-es értékre hozzuk ezeket az árakat, akkor érdekes eredményre jutunk. A szendvicsek ugyanis sokkal olcsóbbak lettek, az italoknak viszont kilőtt az ára az elmúlt csaknem 30 évben.
(szeretlekmagyarorszag.hu, ekkoriban.blog.hu, vasarlocsapat.hu, Régiposta utcai McDonald's)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


