Tizenöt emeletnyi zuhanást élt túl egy kétéves gyermek az amerikai Maryland államban, közel a szövetségi fővároshoz, Washingtonhoz.
Gyerek, kutya, ékszerteknős: bárkit veszélybe sodorhattál, ha nem gondoltál másokra ebben a melegben.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) és a Vigyél Haza Alapítvány matrica-kampányt indított, hogy felhívja az emberek figyelmét, a nagy hőségben különösen fontos odafigyelni védtelen szeretteinkre. A bevásárlóközpontok, áruházak bejáratainál kihelyezett figyelemfelkeltő matricák remélhetőleg időben emlékeztetik az autóval érkezőket, hogy ne hagyják gyermekeiket és házi kedvenceiket a tűző napon percek alatt felforrósodó autóban - írja közleményében a NÉBIH.
Ezekről a matricákról jusson eszedbe, hogy az autóban hagytad-e a gyerekedet, kutyádat vagy bármit, akinek nem jó, ha ennyire átmelegszik:

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ


