A korábban közzétett adatok szerint mintegy 6500 igénylőnek 2027 után nyílhat lehetősége a hálózati csatlakozásra.
A COVID-19 otthonmaradásra kényszerítette a legtöbb magyart is. Az iskolák, munkahelyek és látványosságok bezárása óriási változást hozott a mindennapi életünkbe. Az emberek érdeklődési köre a feje tetejére állt. Mutatjuk, mennyire!
A Picodi.com elemző csoport megvizsgálta a Google keresések tartalmát és rangsorolta a legnépszerűbb tevékenységeket a világjárvány idején. Ezek pedig a következők.
Otthon rekedve
Az elemzés közelebbről megvizsgálta a legnépszerűbb tevékenységeket és hobbikat, mint, mozi, olvasás, különböző játékok és még sok más. Megnézték, az e tevékenységekhez kapcsolódó keresések gyakoriságát 2020 márciusában és összehasonlítottákaz előző évek márciusi adatával.
Hogyan változott meg a magyar emberek hobbija a karantén alatt?
A statisztikák kiértékelése után a következő eredmények születtek: szinte az összes tevékenység, amihez el kell hagynunk az otthonunkat vesztett a népszerűségéből: a mozizás 81 százalékkal csökkent, színház 68 százalékkal, koncertek 67 százalékkal. A magyarok elvesztették érdeklődésüket a nyelvtanulás iránt is (62%-kal csökkent).
A legnagyobb megemelkedett érdeklődés most a sorozatok iránt mutatkozik (356%-os változással), otthoni edzés (300%), és online játékok (117%). Az adatok alapján úgy tűnik az egészség megőrzése is fontos szerepet játszik a relaxálással töltött idő mellett az otthoni edzés népszerűségének emelkedése kapcsán.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az online kurzusok is népszerűbbek 58 százalékkal, ami jelentheti a munkaerőpiac bizonytalan helyzete okozta szükségességet az új képesítések elsajátításában Különböző kreatív tevékenységek, mint a kollázs készítés (73%), rajzolás (30%), horgolás (13%) is népszerűséget nyertek. Érdekesség továbbá, hogy bár otthon töltjük napjainkat, a főzés és takarítás iránt vesztettünk az érdeklődésből -10 és -38 százalékkal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


