Lélegzetelállítóan szép videóra akadtunk a közösségi médiában, amely megmutatja a Bükk-fennsík egyik legvarázslatosabb hagyományát: a améneshajtást a vadonban, Csipkéskúton.

Nemcsak azért érdemes ősszel vadgesztenyét gyűjteni, mert szép őszi dekoráció készülhet belőle. Hasznosíthatjuk úgy, hogy a háztartásunk vegyszermentesebb legyen: készíthetünk belőle környezetbarát folyékony mosószert házilag. A HelloVidék cikkéből kiderül, hogyan.
A házi mosószer készítéséhet nem kell sok hozzávaló, csupán csak gesztenye és víz. A frissen szedett gesztenyéket feldaraboljuk, megfőzzük, leszűrjük és már kész is a házi mósószerünk.
A mosódiót mindenki ismeri, de azt kevesen tudják, hogy a vadgesztenyének is ugyanaz a hatóanyaga. Csak ki kell sétálni valamelyik közeli parkba, és összegyűjteni egy kosárra valót. Nemcsak tökéletes mosópor készíthető belőle, de még sok -sok praktika létezik erre a mindennapinak gondolt, bárhol ingyen összeszedhető őszi termésre. Ezekről bővebben a HelloVidék cikkében lehet olvasni.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


