Az OTP Ingatlanpont összegzése szerint bár erősen indult a nyár, de a forgalma végül összességében elmaradt a tavaszitól.
A nyári időszakban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő, ezért a HelloVidék felkereste a Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetséget (MAGYÜSZ), valamint több ásványvízgyártót és forgalmazót, hogy kiderítsék, vannak-e különbségek a budapesti és vidéki fogyasztási szokások között.
A nyári hónapokban az ásványvízfogyasztás jelentősen nő, és Budapest és a vidéki régiók között jelentős eltérések figyelhetők meg a vásárlási szokásokban. Míg a fővárosban a nagyobb szupermarketek és hipermarketek dominálnak, addig vidéken a helyi boltok és piacok játszanak fontosabb szerepet.
Az egészségtudatosság is eltér: Budapesten előnyben részesítik a szénsavmentes és alacsony kalóriatartalmú vizeket, míg vidéken a szénsavas vizek népszerűbbek. A fogyasztási szokásokat leginkább a kereskedelmi hálózatok és a helyi kínálat befolyásolja.
Ha érdekel a teljes cikk, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!
Iskolakezdés 2024 felmérés
A Pénzcentrum oldalán rendszeresen végzünk nagymintás felméréseket, a mostani a 2024/2025-ös tanév legégetőbb kérdéseire adhat választ: miből teremtik elő a magyar szülők a pénzt az iskolakezdésre, hol milyen tanárokból van a legnagyobb hiány, mi a véleményük az oktatás színvonaláról és vajon jut-e még pénz idén különórára? Ha nevelsz általános iskolás vagy középiskolás gyermeket, kérünk, szánj 5-10 percet a kérdőívünk kitöltésére, ezzel is segíted a munkánkat és hogy valós képet kapjunk az ország helyzetérről.
Itt a csalók feketelistája, akik trükköznek a tűzifával 2024-ben: ne dőlj be az ilyen hirdetéseknek!
Senki ne rendeljen tűzifát a 06-30/681-1933-as telefonszámon, valamint ne utaljon a 12100011-17935454 számlaszámra!
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.