Csalók a Gondosóra nevével visszaélve megtévesztő e-mail üzenetekkel próbálták rávenni a címzetteket.

Mindenki kapkodja a fejét: újabb lakáspiaci fordulat van kilátásban, ez történhet a bérleti díjakkal
Lakásbérlés vagy vásárlás? Vajon a mostani árszintek és bérleti díjak mellett bérelni vagy vásárolni éri meg jobban? A legutóbbi, lakásárakkal foglalkozó összefoglalónk után ezúttal a bérleti díjak kerültek a középpontba, ami különösen Budapesten aktuális, ahol a lakosság mintegy 20 százaléka bérelt lakásban él. Hogy hogyan alakultak az utóbbi években a bérleti díjak, melyek az év legaktívabb időszakai a bérleti piacon, hol volt a legnagyobb a drágulás, illetve hol tartanak most jövedelemarányosan a budapesti bérleti díjak az európai fővárosokhoz képest, azt az alábbiakban foglalta össze a Portfolio.
A Covid okozta csökkenést követően 2021 eleje óta Budapesten és országosan is folyamatosan emelkednek a lakbérek. A járványt megelőző csúcsot 2022 első felében érték el a számok, az utóbbi egy évben pedig országosan 12, Budapesten 10 százalékos volt a drágulás. A 2015. évi időszakhoz képest így országosan 103, a fővárosban 93 százalékos volt az emelkedés.
A kiadó lakások iránti kereslet az év során ingadozik. A nyár a legélénkebb időszak, főleg július és augusztus, amikor az egyetemisták költözései is növelik a keresletet, főként Budapesten és nagyobb egyetemvárosokban. Ezekben a hónapokban a kereslet akár 30%-kal is meghaladhatja az éves átlagot. Ősszel a piac lelassul, decemberben pedig a kereslet az átlag felére csökken.
A kínálat 2020 végén érte el a csúcsot, azóta a kínálat csökkent, és a bérleti díjak emelkedtek. A legnagyobb bérletidíj-emelkedés a pesti külső kerületekben volt tapasztalható, míg a belvárosban a COVID okozta turizmuscsökkenés miatt visszaesés volt. Összességében, a nyár a legjobb időszak lakáskiadásra. A részletes elemzés a Portfolio cikkében elérhető.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


