A Balaton népszerűsége megkérdőjelezhetetlen, a vízparti ingatlanok pedig a települési átlag kétszeresét érik

Egy összuniós, reprezentatív közvélemény-kutatás alapján idén február-márciusban 46 százaléknyi magyar látta pozitívnak az EU-t – öttel több, mint tavaly ősszel.
A kutatásban nem csak magával az EU-val, hanem az EU-tagsággal kapcsolatos véleményekre is kíváncsiak voltak. A magyarok az uniós átlag felett és a fél évvel korábbi felméréshez képest négy százalékkal magasabb arányban, 77 százaléknyian gondolják úgy, hogy előnyös az EU-tagság -írja a Telex.
Közben jóval az átlag alatti mértékben értünk egyet azzal, hogy számít a szavunk az EU-ban, de még így is jelentős a javulás a fél évvel ezelőtti állapothoz képest.
Egyszerre javult és romlott a magyarok képe az Európai Unióról fél év alatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


