Simone Inzaghi kétéves szerződést írt alá új klubjával, és hamarosan már tétmeccsen mutatkozhat be.

A Lidl olasz hetének keretében kínált, ízében a Kinder Buenora hasonlító mogyorós tejkrémes krém gyorsan szenzáció lett. Ehhez persze a közösségi média is hozzájárult, miközben az áruházlánc számos más olasz ihletésű termékkel is bővítette kínálatát - tudósított a BNN. .
A Lidl üzletlánc vásárlói nagy várakozással tekintenek egy új termék felé, amelynek ízvilága a Kinder Bueno krémjére emlékeztet. A "Crema spalmabile al latte e nocciole" névre keresztelt mogyorós-tejkrémes krémet Anthony O'Shaughnessy séf tette ismertté egy közösségi médiában megosztott kép révén, ami azonnali sikert aratott a fogyasztók körében. Ez a termék a Lidl olasz tematikájú hetének keretében jelent meg, amely során korlátozott ideig 1,99 fontos áron kínálják 190 grammos kiszerelésben.
Az olasz tematikus hét során a Lidl számos olasz inspirálta termékkel lepte meg vásárlóit, többek között ezzel a figyelemre méltó mogyorókrémmel. Az akció keretében olyan finomságok is elérhetővé váltak, mint a szárazon pácolt sonka, szalámi, különféle sajtok, extra szűz olívaolaj és válogatott tésztafélék. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa Olaszország gazdag és sokszínű ízkultúráját, így az ételkedvelők számára remek lehetőség nyílt új ízek felfedezésére és kulináris inspirációk gyűjtésére.
A mogyorós tejkrémme megkent kenyér nem csak az üzletek polcain aratott sikert, hanem jelentős figyelmet kapott a közösségi média felületein is. Anthony O'Shaughnessy X-en közzétett bejegyzése után számos vásárló osztotta meg lelkesedését és vásárlási szándékát ezzel kapcsolatban. A termék iránti nagy érdeklődést jól mutatják az online csoportokban folytatott élénk beszélgetések is, például a Facebookon található Snack Reviews csoportban, ahol az emberek tapasztalataik megosztása mellett ajánlásokat is tesznek.
A promóció nem csak erre a termékre korlátozódott; más népszerű újdonságok is felhívták magukra a figyelmet. Ilyen például a konyhai eszközök új sorozata, beleértve egy babarózsaszín kenyérpirítót, valamint egy korábban bemutatott leopárdmintás termékcsaládot. Ezenfelül bevezették az édes illatú gyertyák fajtáját is, amelyek illata fahéjas keverékre és mandulás croissantra emlékeztet.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Lidl olasz heti rendezvénye kiemeli azt a képességét, hogy globális ízeket hozzon el helyi közösségekbe. A mogyorós tejkrémmel megkent kenyér sikerén túlmenően ez az esemény lehetőséget biztosít arra, hogy a vásárlók új kedvenceket fedezzenek fel és megosszanak másokkal. Ahogy ez az akció tovább bontakozik ki, izgalmas lesz látni, hogyan befolyásolja ez továbbiakban az emberek vásárlói magatartását és hogyan gazdagítja ízlésüket a világ sokszínű ízeivel kapcsolatosan.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


