29 °C Budapest
Photo of a young woman having a relaxing start of a day on her terrace, soaking in the first springtime sun

Megindult a roham a tavasz slágertermékeiért: mindenki ezeket keresi, lecsapnak az akciókra

2024. február 22. 13:32

Egyértelműen a szép időre készül Magyarország és a régió a legfrissebb adatok alapján, jelentősen megugrottak ugyanis a kerti eszközök és kültéri termékek kereséseinek számai. A változások rávilágítanak arra, hogy még ha hűvös is van egy picit, az emberek már tudatosan a tavaszra készülnek.

Bár még hűvös az idő odakint, Magyarország és a régió az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján már a tavaszra készül - derül ki az ár-összehasonlító oldal erről szóló közleményéből. Eszerint itthon több mint kétszeresére nőtt a levélszellőztetők iránti érdeklődés, és 75 százalékkal ugrottak meg a fűmag keresések. Ám 50 százalékos volt az ugrás az ablaktisztítóknál, és közel 70 százalékos a kültéri festékeknél is. Ezek mellett majdnem 3-szor többen kerestek török kávéfőzőket.

Csehországban a kerti szórakozás került fókuszba, ugyanis több mint 6-szor annyian kerestek trambulinokra. 40-60 százalék közötti a növekedés az üvegházak, kerti bútorok, medencék, valamint virágcserepek és -ládák esetében. Szlovákiában a top termék több mint 3-szoros ugrással az ablaktisztító, amit kb. 70 százalékos növekedéssel követnek maguk az ablakok és a kávéasztalok. Nem akkora mértékben, de kb. 25 százalékkal nőtt az érdeklődés itt is a virágtárolók iránt, ahogy a műtrágya is fókuszba került.

Romániában 42-69 százalék közötti a növekedés a csempék és padlóelemek, az elektromos kéziszerszámok, a fűnyírók, a hasítógépek és a napelemes rendszerek esetében, míg a horvátoknál az elektromos sövényvágó ollók (44 százalék), a robogók (21 százalék), a kultivátorok (26 százalék), a kültéri padlók (75 százalék), a teraszbútorok (67 százalék) és a gyerek triciklik (55 százalék) lettek egyre népszerűbbek. Szlovéniában több mint kétszeres a női futócipők keresésének száma, míg ez az arány 74 százalék Szerbiában – ahol 53 százalékkal többen kutattak férfi edzőcipőket is.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 5. csütörtök
Fatime
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. június 5. 16:32