Két fontos kulcsember is kiesett a pénteki meccsről, de Csongvai Áron magabiztosan nyilatkozott.

Egyértelműen a szép időre készül Magyarország és a régió a legfrissebb adatok alapján, jelentősen megugrottak ugyanis a kerti eszközök és kültéri termékek kereséseinek számai. A változások rávilágítanak arra, hogy még ha hűvös is van egy picit, az emberek már tudatosan a tavaszra készülnek.
Bár még hűvös az idő odakint, Magyarország és a régió az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján már a tavaszra készül - derül ki az ár-összehasonlító oldal erről szóló közleményéből. Eszerint itthon több mint kétszeresére nőtt a levélszellőztetők iránti érdeklődés, és 75 százalékkal ugrottak meg a fűmag keresések. Ám 50 százalékos volt az ugrás az ablaktisztítóknál, és közel 70 százalékos a kültéri festékeknél is. Ezek mellett majdnem 3-szor többen kerestek török kávéfőzőket.
Csehországban a kerti szórakozás került fókuszba, ugyanis több mint 6-szor annyian kerestek trambulinokra. 40-60 százalék közötti a növekedés az üvegházak, kerti bútorok, medencék, valamint virágcserepek és -ládák esetében. Szlovákiában a top termék több mint 3-szoros ugrással az ablaktisztító, amit kb. 70 százalékos növekedéssel követnek maguk az ablakok és a kávéasztalok. Nem akkora mértékben, de kb. 25 százalékkal nőtt az érdeklődés itt is a virágtárolók iránt, ahogy a műtrágya is fókuszba került.
Romániában 42-69 százalék közötti a növekedés a csempék és padlóelemek, az elektromos kéziszerszámok, a fűnyírók, a hasítógépek és a napelemes rendszerek esetében, míg a horvátoknál az elektromos sövényvágó ollók (44 százalék), a robogók (21 százalék), a kultivátorok (26 százalék), a kültéri padlók (75 százalék), a teraszbútorok (67 százalék) és a gyerek triciklik (55 százalék) lettek egyre népszerűbbek. Szlovéniában több mint kétszeres a női futócipők keresésének száma, míg ez az arány 74 százalék Szerbiában – ahol 53 százalékkal többen kutattak férfi edzőcipőket is.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


