November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Egyértelműen a szép időre készül Magyarország és a régió a legfrissebb adatok alapján, jelentősen megugrottak ugyanis a kerti eszközök és kültéri termékek kereséseinek számai. A változások rávilágítanak arra, hogy még ha hűvös is van egy picit, az emberek már tudatosan a tavaszra készülnek.
Bár még hűvös az idő odakint, Magyarország és a régió az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján már a tavaszra készül - derül ki az ár-összehasonlító oldal erről szóló közleményéből. Eszerint itthon több mint kétszeresére nőtt a levélszellőztetők iránti érdeklődés, és 75 százalékkal ugrottak meg a fűmag keresések. Ám 50 százalékos volt az ugrás az ablaktisztítóknál, és közel 70 százalékos a kültéri festékeknél is. Ezek mellett majdnem 3-szor többen kerestek török kávéfőzőket.
Csehországban a kerti szórakozás került fókuszba, ugyanis több mint 6-szor annyian kerestek trambulinokra. 40-60 százalék közötti a növekedés az üvegházak, kerti bútorok, medencék, valamint virágcserepek és -ládák esetében. Szlovákiában a top termék több mint 3-szoros ugrással az ablaktisztító, amit kb. 70 százalékos növekedéssel követnek maguk az ablakok és a kávéasztalok. Nem akkora mértékben, de kb. 25 százalékkal nőtt az érdeklődés itt is a virágtárolók iránt, ahogy a műtrágya is fókuszba került.
Romániában 42-69 százalék közötti a növekedés a csempék és padlóelemek, az elektromos kéziszerszámok, a fűnyírók, a hasítógépek és a napelemes rendszerek esetében, míg a horvátoknál az elektromos sövényvágó ollók (44 százalék), a robogók (21 százalék), a kultivátorok (26 százalék), a kültéri padlók (75 százalék), a teraszbútorok (67 százalék) és a gyerek triciklik (55 százalék) lettek egyre népszerűbbek. Szlovéniában több mint kétszeres a női futócipők keresésének száma, míg ez az arány 74 százalék Szerbiában – ahol 53 százalékkal többen kutattak férfi edzőcipőket is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.