A 2015 óta eltelt tíz évben éves átlagban közel 15 százalékos lakásár-emelkedés volt mérhető Magyarországon.

"Teljesen felesleges kombinálni, nagyon egyszerű oka van annak, hogy áruljuk a házat. Közelebb költözünk a gyerekek iskolájához" - reagálta arra a hírre Sebestyén Balázs, miszerint kiderült, nemrég 299 millió forintért piacra dobták szeretett diósdligeti luxusházukat.
Mint ahogy arról tegnap beszámoltunk, piacra dobták diósdi családi házukat Sebestyén Balázsék. Balázs és felesége még a 2010-es évek elején vette meg a diósdi ingatlant 100 millió forintért, most 299 milliós irányáron találtuk meg az egyik legnagyobb ingatlanhirdetési portálon a luxusházat. Balázsék motivációjáról edd nem lehetett egyéb részleteket tudni, a műsorvezető most viszont elmondta, mi az oka a költözésnek.
"Teljesen felesleges kombinálni, nagyon egyszerű oka van annak, hogy áruljuk a házat. Belevágtunk egy építkezésbe, amit most fejezünk be, kész vagyunk. Közelebb költözünk a gyerekek iskolájához, mert másfél órát utaztak reggelente. Nagyon szeretjük ezt az iskolát és szerettük volna, hogy közelebb legyenek hozzá, így kevesebbet kell autóban tölteniük. Szimplán ezért döntöttünk úgy, hogy eladjuk ezt az ingatlant" - fogalmazott a Blikknek Sebestyén Balázs.
Arről is írtunk tegnapi cikkünkben, hogy a 299 milliós irányár elsőre talán soknak tűnhet, de ha azt nézzük, hogy ezért az összegért mennyi négyetmétert és milyen felszereltséget kap a leendő tulajdonos, akkor az alig több mint 830 ezer forintos négyzetméterár inkább alacsonynak tekinthető a diósdi ingatlanpiacon. Ezt igazolja a hirdetési portál statisztikája is, amely szerint a 300 m² feletti, újszerű, új építésű eladó házak átlagára Diósdon 1 millió 150 ezer forintot kóstál jelenleg négyzetméterenként.
Nyitókép: képernyőkép az ingatlan.com-on szereplő hirdetésről
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


