A közhiedelemmel ellentétben állami támogatást nem csak az egy vagy több gyereket nevelők, illetve a 25 év alattiak kaphatnak.

Hiába az állami ingyenmilliók: annyira brutális a drágulás, hogy a magyarok inkább lemondanak erről
Az állami támogatások hatására nagyot fejlődött idén a felújítási piac, az építőanyagok elmúlt hetekben tapasztalt áremelkedése miatt azonban némiképp megtorpant a lakásfelújítási kedv - írta szerdai számában a Világgazdaság.
Az építőanyagok kiskereskedelmi forgalma lassulni kezdett az idei egész éves lendülethez képest, most a vevők várják, hogy csökkenjenek az árak - tájékoztatta a lapot az újHÁZ Centrum. Az építőanyagokat forgalmazó cég arról számolt be, hogy a hálózatához tartozó kereskedésekben a tetőfedéshez szükséges anyagok forgalma 20-30 százalékkal nőtt az idén, kelendőek voltak a kertépítéshez szükséges termékek is, különösen a térburkolatok, és 20-25 százalékkal nőtt az előregyártott kerítéselemek iránti kereslet is az első fél évben.
A szigetelőanyagok forgalmában 15-20 százalékos, a szerkezetépítéshez kapcsolódó termékek körében 5-10 százalékos növekedést tapasztaltak. A Praktiker arról számolt be a lapnak, hogy az előző évekhez képest továbbra is növekedés tapasztalható a barkácsáruházakban és a webshopban, a növekedés üteme azonban egyértelműen lassult a harmadik negyedévben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


