A nyári kánikula megérkezésével a hűtési igény növekedése felfelé hajtja a villamosenergia-árakat Magyarországon.
Amióta beköszöntött a hideg idő, az orrot és szájat eltakaró maszknak hála, a szemüveg lencséire lecsapódó pára miatt szinte lehetetlen biztonságosan közlekedni az utcán. Egy magyar fejlesztés erre a problémára találta meg a megoldást - számol be a HelloVidék.
A koronavírus felbukkanását és így a kötelező maszkviselés elrendelését követően számos praktika lepte el az internetet, orvosolandó a fent vázolt problémát. Ezek egy része kifejezetten a szemüveget célozta meg, mint a szappanos és borotvahabos kezelés, míg a többi kifejezetten a maszkra irányult, például az olasz orvos maszkhajtogatási tanácsa vagy a kevésbé esztétikus leukoplasztos rögzítés az orrnyergen. Ha egyik tipp sem jött be, nem kell elkeseredni, megérkezett az első magyar fejlesztésű, 3D nyomtatással legyártott termék, amivel végleg búcsút inthetünk az idegesítő párásodásnak.
Ha kíváncsi vagy a részletekre, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


