Bár az áruházak polcain még mindig találni jó néhány, árában csúcson lévő árut, vannak azért szép számmal olyanok is, amik olcsósodnak.
Júniusban már az egy évvel ezelőtti aktivitás volt jellemző az ingatlanpiacon a Duna House szerint, a társaság elemzése alapján a piac már május végére stabilizálódott.
Az év második negyedévéről közölték: a piaci tendenciákkal egyezően, erőteljesen jelentkeztek a koronavírus hatásai a csoport fő, lengyel és magyar piacán. Az ingatlanközvetítésből származó jutalékbevétel 33 százalékkal, azon belül a saját üzemeltetésű irodáké 49 százalékkal esett.
A csoport hitelezési tevékenysége ugyanakkor 16 százalékkal bővült a tavalyihoz képest, miközben 18 százalékkal visszaesett az első negyedévhez viszonyítva. Magyarországon a lakóingatlan piac a tavalyi szinteken kezdte az évet, majd jelentősen visszaesett március utolsó két hetében, a hónap utolsó hetében például 67 százalékos csökkenést mértek éves alapon.
A volumenek május végére érték el a tavalyi szinteket. Mindezek eredményeképpen a csoport franchise ingatlanközvetítői hálózata összesen 1,5 milliárd forintos jutalékvolument ért el, 36 százalékkal kisebbet a tavalyi második negyedévéhez képest. A saját irodák volumene 62 százalékkal esett. Közölték azt is, hogy a csoport igazgatósága által tett intézkedéseknek köszönhetően megtakarításokat tudott elérni a társaság a második negyedévi működési költségeknél, nagyobbat, mint azt a járvány előtt tervezték.

Jön az ingyenes szigetelési pályázat: nem kamu, több tízezer magyar háztulaj lehet jogosult 2025-ben
Már csak a végrehajtási rendeletre és a hivatalos katalógusra vár a piac, hogy elinduljon a felújítási roham: új lendületet kaphat az ingyenes lakossági födémszigetelés.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


