Májusban országos szinten 0,8 százalékkal nőttek a lakbérek áprilishoz képest, a fővárosban viszont csökkenés történt: Budapesten 0,2 százalékkal estek vissza az albérletárak.
Itthon hetek óta hiánycikknek számít a kézfertőtlenítő, éppen ezért múlt héten az Operatív Törzs sajtótájékoztatóján bejelentették, hogy mostantól a MOL is átáll ezek gyártására. A Pénzcentrumnak sikerült is vásárolnia egyet a termékből egy pesti patikában, de nagy valószínűséggel csak véletlenül, mert még nem lehetne kereskedelmi forgalomban.
Frissítés (2020.04.02. 16:25): A Pénzcentrumot arról tájékoztatta a MOL, hogy "A MOL egyelőre az Operatív Törzs által kijelölt intézményeknek juttatja el a fertőtlenítőt. A termék csak április közepétől kapható kiskereskedelmi forgalomban." A Pénzcentrum által vásárolt termékkel kapcsolatban pedig elvileg folyik a vizsgálat.
A koronavírus elleni védekezés érdekében a MOL megkezdte a Magyarországon hiánycikknek számító kéz- és felületfertőtlenítő termékek gyártását, a vállalatcsoporthoz tartozó és kenőanyagok gyártásával foglalkozó Mol Lub Kft. mindössze két hét alatt állította át almásfüzitői üzemének egyik, korábban szélvédőfolyadékot készítő gyártósorát - közölte a társaság múlt héten az MTI-vel.
A Pénzcentrum a Westend egyik patikájában talált rá a mai napon az alábbi termékre (a termék megnevezésében - amely a blokkon is szerepel - egyértelműen kivehető a MOL, mint gyártó, és ezt a patikus is megerősítette érdeklődésünkre). A termék 100g kiszerelésű, mindössze 186 forintba kerül, és így néz ki:

Az új termékek receptúrája a WHO ajánlása alapján készült, amelyeket a Nemzeti Népegészségügyi Központ a helyzetre való tekintettel rekordgyorsasággal vizsgált be és hagyott jóvá - tudatták még korábban az MTI-vel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


