Huszonkét hazai cselgáncsozó szerepel a pénteken rajtoló budapesti világbajnokságon, ahol 93 ország képviselői lépnek tatamira.
December 21-én bezárt az ország legnagyobb karitatív akciója a Mikulásgyár, amelyet a finn Mikulás nyitott, aki ezt követően Budapestről vidékre utazott, kórházakat, iskolákat látogatott meg, több ezer gyermekkel találkozott. Látogatásai során végigkóstolta a magyar kulinaritás különlegességeit, és nem csak a bejglit és a szaloncukrot. Mutatjuk, mi ízlett neki a legjobban.
A finn Mikulásnak nagyon ízlett a magyar kenyér, amelyet egy Miskolci kézműves pékség tett a vendég puttonyába, megkóstolta a Tisza-tavi Vastagkolbászt is, amely a Mikulás kísérőinek is nagyon ízlett. Számos más hungarikumot is megkóstolt a Mikulás: kimondottan ízlett neki a szaloncukor és a bejgli. Ajkai útján a Kristály Cukrászda mákos bejglije ízlett neki a legjobban, Veszprémben pedig a diósat is kipróbálta.
Budapesten pedig egy Space Cake-et, azaz "űrhajós" süteményt kapott a Mikulás, amelyet egy nemzetközi versenyre késztettek magyar szakemberek. A hazai sütemény egy design projekt keretében született, ahol az egyik magyar szakember azt a feladatot választotta, hogy újragondolja a NASA "arculatát".
Összességben mintegy száz kiló hungarikum került a finn Mikulás csomagjába, ezek többségét meg is kóstolta kísérőivel együtt. A finomságokat azonban nem ő ette meg, hanem a Mikulásgyár segítségével szétosztotta a rászoruló gyerekek között.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


