November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Idén a legtöbben barna vagy szürke kültéri bútorokat, illetve sárga, zöld, narancssárga kerti kiegészítőket vásároltunk a KIKA eladási statisztikái alapján. Kedvenc kinti székeink műrattanból készülnek és rakásolhatók, emellett a modernebb napozóágyakhoz is egyre jobban vonzódunk. Következzenek érdekes adatok a hazai terasz trendekről!
Tombolt a kerti szezon a KIKA áruházakban idén március 1. és május 31. között: összesen több mint 25 ezer darab kültéri bútort és kiegészítőt értékesítettek, ez a teljes forgalomnak körülbelül 10 százalékát teszi ki. Sokan már márciusban nekiláttak a kertek, teraszok és erkélyek berendezésének vagy felfrissítésének, az igazi roham azonban a melegebb időszakkal együtt áprilisban indult, amikor duplájára ugrott az eladás.
A tavalyi év azonos időszakához képest közel 10 százalékkal nőtt a kerti bútorok és kerti kiegészítők forgalma. A kerti áruk több, mint egyharmad részét a KIKA budaörsi áruházában értékesítették, amihez a kika webshopban bonyolított forgalom is hozzájárult. Vagyis jól látszik, hogy a kültéri bútorokat is egyre inkább kényelmesen otthonunkból online szerezzük be pár kattintással.
Kerti székből sosem lehet elég
Kerti székekből, fotelekből vették a legtöbbet a vásárlók, 7 ezer darabot, ami a kültéri termékkategórián belül az eladott darabszám tekintetében a forgalom 29 százaléka a március 1. és május 31. közötti időszakban.
Legnépszerűbb termékek az eladott darabszám alapján a Tonio és Trixi székek voltak, a legnagyobb forgalmat pedig Barcelona, Trixi és Branko kerti bútorcsaládok generálták.
A vásárlók számára fontos a helytakarékosság, erre utal, hogy a rakásolható, azaz egymásra pakolható kültéri székeket keresték leginkább. Anyagválasztás terén az idei évben is a műrattan volt a nagy kedvenc a vásárlók körében. Kerti szettek esetén még mindig meghatározó szín a szürke és a barna. Divatos idén is a kiwizöld, türkizkék és a sárga is, de ezek a színek főként inkább a kiegészítők színeiben jelennek meg. A modernebb és különlegesebb napozóágyak egyre kedveltebbé válnak.
Alkalmi vételek és luxusmodellek
A legdrágább kerti bútor a KIKA kínálatában a Simeto 4 részes, műrattan fonatból készült és kiváló minőségű olefin párnákkal ellátott étkező szett volt 999 900 forintos fogyasztói áron. A legolcsóbb kinti ülőalkalmatosságnak pedig a műanyag Ibiza szék bizonyult, amelynek ára 7990 forint volt.
Jó hír azonban mindazok számára, akiknél még némi csinosítgatásra vár a kert, a terasz vagy a balkon, hogy az áruházláncnál most már 50 százalékos kedvezményt biztosítanak minden kültéri termékre, így a fent említett modellek is féláron kaphatók. Érdemes tehát szétnézni az üzletekben, akár egy teljes kinti szettre vágyunk, akár csupán néhány kiegészítővel szeretnénk feldobni a külső tereinket. Aki a kertjén, erkélyén kívül otthona más részeit is szeretné szebbé varázsolni, ezen a héten péntektől vasárnapig minden más terméket 15 százalék kedvezménnyel vásárolhat meg!
(x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.