Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Egyre kevesebben fizetnek sárga csekkel Magyarországon, tavaly tízből már csak hatan választották ezt a fizetési módot.
A banki átutalások lassan átveszik az első helyet a postai csekkektől és a leggyakrabban használt törlesztési móddá válnak - derült ki az EOS Csoport kutatásából. A törlesztési szokások sokat változtak az elmúlt 5 évben: a csekkes fizetések aránya jelentősen csökkent nemjogi szakaszban lévő ügyeknél, míg a banki utalások aránya ezzel párhuzamosan jelentősen emelkedett. Bár még mindig a csekkes fizetés a legnépszerűbb fizetési mód, 2010-ben 83 százalék fizetett sárga csekken, míg 2015-ben már csupán 60 százalék választotta ezt a fizetési módot.
A kutatás külön is megvizsgálta a nők és a férfiak fizetési szokásait is annak alapján, hogy a leginkább személyhez kapcsolódó szolgáltatás, a mobiltelefonhoz kapcsolódó tartozásokat hogyan törlesztik az adósok. A befizetések 51 százalékát a férfiak, míg 49 százalékát nők teljesítették. A férfiak átlagosan 17 148 forintot, míg a nők valamivel kisebb összeget, 14 814 forintot törlesztenek egy-egy befizetés alkalmával. Ebből az látszik, hogy mobiltelefonos díjtartozások esetén nincs igazán jelentős különbség a két nem tartozásainak összege között.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.