Anno luxus idősek otthonának épült, mára szellemtanyává lett a zalai álomhely - írta meg nemrégiben a HelloVidék. Mostanra kiderült, az új tulajdonosok nem akarják, hogy...
Egy év alatt háromszorosára nőtt a kész- és könnyűszerkezetes házakat építő vállalkozások megrendelései. Nem tudnak több munkát elvállalni, már jövő év első felére is be vannak táblázva - írja a Magyar Idők.
Folyamatosan kapják a megrendeléseket kész- és könnyűszerkezetes házakra az ezzel foglalkozó vállalkozások. A kivitelező cégek tulajdonképpen visszás helyzetbe kerültek: egyrészt örülnek a sok munkának, ugyanakkor képtelenek azonnal teljesíteni az összes megkeresést, így ezek közül számosat vissza kell utasítaniuk - mondta a lapnak az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) könnyűszerkezet-építő tagozatának elnöke. Kárpáti József kiemelte, az otthonteremtési program ösztönzői révén átlagosan legalább háromszorosára nőtt a megrendelésállomány a tavalyihoz képest, a vállalkozások pedig jellemzően a jövő nyár elejéig be vannak táblázva.
A szakember hangsúlyozta, a megrendelőknek nagyon körültekintőknek kell lenniük, mivel éppen az óriási érdeklődés miatt számos kókler vállalkozás kezdett ügyeskedni a piacon. Érdemes ezért feltérképezni a referenciákat, a felhasználandó termékek minőségét és azt, hogy az adott cégnek van-e felelősségbiztosítása. - Nagyon fontos, hogy a kecsegtetőnek tűnő alacsonyabb ár miatt a leendő tulajdonos ne fogadja el a számla, illetve szerződés nélküli teljesítést, vagyis ne menjen bele fekete megoldásokba.
Az a tapasztalat, hogy a ház összességében akkor sem lesz igazán olcsóbb, ha valaki feketén dolgoztat, mert számtalan probléma merülhet föl, ami később akár milliós többletkiadással járhat - hangsúlyozta Kárpáti József, hozzátéve, hogy őket is számos helyre hívják ki csalódott ügyfelek, akiknek a házába rosszul helyezték be a nyílászárókat, szelel a ház vagy félig készen otthagyják az építkezést.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


