Feleannyi idő alatt kelnek el a fővárosi panelek az idei első negyedévben, mint egy évvel korábban.
Díjat kell fizetni a TV2 és az RTL Klub műsoraiért, ezért a kábelszolgáltatók megemelik az előfizetési díjakat - írja a Világgazdaság.
A TV2 és az RTL Klub megállapodott a legtöbb kábelszolgáltatóval arról, mennyit fizessenek a műsoraik terjesztéséért. Egy idei kormányrendelet lehetővé tette egyes, korábban szabadon fogható és ingyenesen sugározható tévécsatornák (RTL Klub, TV2) számára, hogy 2016. július 1-jétől a műsorukért programdíjat szedjenek be a műsorszolgáltatóktól, és azok éltek is a lehetőséggel. A műsorterjesztők havi 150 forintos kedvezményes bevezető áron tudják továbbítani a TV2 műsorát. Ezzel a lehetőséggel a terjesztők nagy része élni is kívánt, akikkel pedig nem tudott megállapodni a társaság, azok alapvetően a 290 forintos listaáron továbbíthatják a TV2-t.
Hasonló elveket követett az RTL Klub is. A csatorna marketingosztálya azt közölte: a piac 98-99 százalékával megállapodott, és szeptemberben ki is állították az első számlákat. Ezek alapján tehát a két televízió együttesen legalább 300 forintot kap a kábelszolgáltatóktól.
Azt pontosan még nem tudni, mennyit szedhetnek be a tévés műsorkészítők a műsorterjesztőktől, így az sem világos, hogy a kábelszolgáltatók mennyit nyeltek le a költségekből, és mennyit hárítottak át a fogyasztóikra. Annyi azonban már látszik: szinte minden nagy szolgáltatónál körülbelül 300 forinttal emelkednek a tarifák.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025

