Sokan tartanak attól, hogy a megújuló energiaforrásokra épülő rendszerek megbízhatatlanok, különösen szélsőséges időjárási körülmények között.
Júliusban az E.ON aktiválja új ügyfélkezelési rendszerét. Az átállás alatt a számlák érkezésének-, illetve a csoportos beszedési megbízások időpontja is eltérhet a megszokottól.
Júliusban az E.ON Energiaszolgáltató Kft. megújítja ügyfélkezelési rendszerét. Az átállásra a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés miatt van szükség. A fejlesztés egy éve kezdődött, a fizikai átállásra kerül sor a következő hónapban. A fejlesztés időszaka alatt azonban az ügyfélkezelési rendszer korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
A következő változásokra kell felkészülni:
- A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
- A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
- Az ügyfélszolgálatok július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
- Online ügyfélszolgálaton kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésére.
- Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
"A július havi áram- és gázszámlák postázása, illetve a számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívása várhatóan néhány napot csúszik. Az adott számla befizetésének határidejét viszont minden esetben e szerint módosítjuk. Így nem fordulhat elő, hogy a fogyasztók olyan számlát kapnak kézhez, amelynek befizetése azonnal esedékes, vagy esetleg már le is járt. Mivel azonban a befizetések ideje néhány napot tolódik, illetve így a júliusi és augusztusi befizetések határideje is közelebb kerülhet egymáshoz, a fogyasztóknak nem árt figyelniük arra, hogy mindig legyen elegendő fedezet a számlájukon. Azoknak sem kell viszont megijedni, akik pénzügyileg nehezebben viselik majd az átállást, részletfizetésre ugyanis bárkinek lehetősége van. Ezt írásban kell jelezni az E.ON felé" - mondta el a Pénzcentrum.hu megkeresésére az E.ON Energiaszolgáltató Kft.
A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésére áll:
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- Hibabejelentések fogadása telefonon
- Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
- Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
- Előrefizetős mérő feltöltése
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


