A legtöbben ezért panaszkodnak a közműcégekre

Magyar Nemzet2013. április 10. 08:35

Több mint 3 400 hívás érkezett a rezsicsökkentési problémák miatt létrehozott zöldszámra január óta - írja a Magyar Nemzet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól kapott tájékoztatásra hivatkozva.

A bejelentést tevők főként arról érdeklődnek, milyen módon tudják követni az árcsökkenést a számláikban, illetve a hulladékszállítás és vízszolgáltatás korábbi drágulása miatt érkeztek panaszok.

Tavaly közel 4 000 reklamáció érkezett a hivatalhoz az energiaszolgáltatók miatt, főként szerződésszegéssel kapcsolatban, de a bejelentések közül csak kevés bizonyult jogosnak.

A közszolgáltatók tevékenységét nemcsak a szakhatóságnál panaszolják be az ügyfelek, évente nagyjából félezer bejelentést kap az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala is.

 

Címkék: