A legszínvonalasabb és leginkább ügyfélbarát-kiszolgálást nyújtó vállalatokat díjazták azon a tegnapi ünnepélyes gálán, ahol Magyarországon először versenyeztek egymással a különböző szektorokban tevékenykedő vállalatok. A szakmai versenyen két kategóriában az első három helyezettet díjazták az elért pontszámok alapján; az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.
A Magyarországon még sok helyen gyerekcipőben járó színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hozta létre idén első alkalommal a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok. A tegnapi díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték.
Kühne Kata
"Nagyon büszkék vagyunk a díjra, mert ezúttal külső visszaigazolást kaptunk az általunk hagyományosan fontosnak tartott minőségi kiszolgálásra, amely szerintem a mostani gazdasági helyzetben sok esetben az egyedüli túlélést jelentheti a cégeknek. Soha nem volt még annyira fontos, mint most, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és az első kapcsolatfelvételtől kezdve azt érezzék, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást kapják tőlünk. A közelmúltban végzett felméréseink is megerősítik ügyfeleink elégedettségét, mind a vevő-, mind eladó ügyfeleink döntő többsége elégedett szolgáltatásainkkal és mindenképpen ajánlana bennünket. "- mondta Kühne Kata, Magyarország vezető ingatlanközvetítőjének, az Otthon Centrum ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésem, hogy minden szolgáltatónak érdeke, hogy objektív visszajelzést kapjon a működéséről, hogy felmérhesse a szerepét a piacon és reális képet kapjon a versenytársakhoz képest nyújtott szolgáltatásáról. Továbbra is igyekszünk a megszokott magas minőséget nyújtani ügyfeleinknek és képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képezzük munkatársainkat" - tette hozzá Kühne Kata.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.