
Bődületesen elszálltak a magyar lakásárak, de ez még csak a kezdet: most jöhet az igazi fekete leves
Az új program célja, hogy enyhítse az elszállt lakásárak hatását, és ismét elérhetővé tegye az otthonteremtést sok család számára.
A legszínvonalasabb és leginkább ügyfélbarát-kiszolgálást nyújtó vállalatokat díjazták azon a tegnapi ünnepélyes gálán, ahol Magyarországon először versenyeztek egymással a különböző szektorokban tevékenykedő vállalatok. A szakmai versenyen két kategóriában az első három helyezettet díjazták az elért pontszámok alapján; az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.
A Magyarországon még sok helyen gyerekcipőben járó színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hozta létre idén első alkalommal a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok. A tegnapi díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték.
"Nagyon büszkék vagyunk a díjra, mert ezúttal külső visszaigazolást kaptunk az általunk hagyományosan fontosnak tartott minőségi kiszolgálásra, amely szerintem a mostani gazdasági helyzetben sok esetben az egyedüli túlélést jelentheti a cégeknek. Soha nem volt még annyira fontos, mint most, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és az első kapcsolatfelvételtől kezdve azt érezzék, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást kapják tőlünk. A közelmúltban végzett felméréseink is megerősítik ügyfeleink elégedettségét, mind a vevő-, mind eladó ügyfeleink döntő többsége elégedett szolgáltatásainkkal és mindenképpen ajánlana bennünket. "- mondta Kühne Kata, Magyarország vezető ingatlanközvetítőjének, az Otthon Centrum ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésem, hogy minden szolgáltatónak érdeke, hogy objektív visszajelzést kapjon a működéséről, hogy felmérhesse a szerepét a piacon és reális képet kapjon a versenytársakhoz képest nyújtott szolgáltatásáról. Továbbra is igyekszünk a megszokott magas minőséget nyújtani ügyfeleinknek és képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képezzük munkatársainkat" - tette hozzá Kühne Kata.
Az új program célja, hogy enyhítse az elszállt lakásárak hatását, és ismét elérhetővé tegye az otthonteremtést sok család számára.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
A Garmin és a Xiaomi okosórákon is érintésmentesen fizethetnek a napokban élesített fejlesztés révén a Gránit Bank ügyfelei. A bank az innovációval tovább bővítette a gyors és kényelmes fizetési megoldásainak körét.