Nem csalás, nem ámítás: már Magyarországon is kapható a világ legdrágább ágyaként számon tartott, kizárólag kézzel készült svéd alvóalkalmatosság, a Hästens gyár Vividus nevű modellje.
Olyan drága, hogy - vélhetően a komoly árfolyamkockázat miatt - forint árat nem is mernek ráakasztani a budapesti mintaboltban. Egy kisebb belvárosi lakás árába, 16,5 millió forintnak megfelelő 59 900 euróba kerül ugyanis a Budapesten most megjelent a gyártó által csak szerényen "a világ legkényelmesebb és legdrágább ágyaként" fémjelzett hálóhely.

Nem is csoda hogy megkérik az árát a nem mindennapi fekhelynek, hiszen a legfinomabb válogatott anyagokból, 160 munkaóra ráfordítással, 100%-ban kézimunkával készül, és a méretei sem átlagosak: 210x210 centis fekvőfelületet biztosít a pihenni vágyók számára. Az svéd gyár ágykészítő-mesterei jórészt XIX. századi fogásokkal teremtik meg a magas minőséget, amire aztán a Hästens 25 év rugó- és kerettörésre vonatkozó garanciát vállal.
Madonna is erre esküszikIgazi presztízstermék ezért nem meglepő, hogy a világsztárok is előszeretettel választják hálószobájukba a Vividust. A gyártó állítása szerint Tom Cruise, Madonna és Angelina Jolie is ilyen típusú ágyban piheni ki a forgatások fáradalmait. Emellett a Hästens nemcsak a gazdag sztárok körében divatos márka, a svéd király XVI. Károly Gusztáv is ilyen ágyban hajtja álomra a fejét, a gyár ugyanis 50 éve a svéd királyi család kizárólagos beszállítója.
Televíziózás a legnagyobb luxusban
Azoknak, akik nem ismernek semmilyen kompromisszumot, azt ajánljuk, hogy az ágy mellé szerezzenek be otthonra egyet a Sharp 35 milliós 274 centis televíziójából is. Így valamivel több mint 50 millió forintból megoldhatják az esti programot: a TV előtt alvást.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


