Pénzcentrum • 2009. március 25. 09:00
Az elektronikus online ügyfélszolgálat korszerűsítésére e-Service, az elektronikus számla létrehozására e-Billing szolgáltatást indít az Elmű-Émász, ezáltal már huszonöt különböző, az áramszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyet lehet a cégcsoport működési területén lévő fogyasztóknak az interneten keresztül elintézni - jelentette be Marie-Theres Thiell, a cégcsoport igazgatósági tagja.
Az elektronikus ügyintézést az első körben az olyan gyakran előforduló ügytípusokra alakították ki, mint a mérőállás-bejelentés, a részfogyasztás módosítása, a postázási cím változásának bejelentése, a folyószámla-kimutatás, az aktuális egyenleg lekérdezése és az ügyfélszolgálathoz szükséges időpont egyeztetése.
Az új szolgáltatásokat a rendszer gyors bővítésével már az üzleti partnerek számára is elérhetővé tették, amivel a kkv-k számottevő pénzt és időt takaríthatnak meg.
A cégcsoport célja, hogy az idén a 2,2 millió ügyfelükből legalább 5 % térjen át az internetes ügyfélszolgálati ügyintézésre.