Tömegpiaci túlkínálattal állunk szembe, egyre több az eladó ingatlan, melyek értékesítése még a legnagyobb ingatlanirodáknak is sokszor problémát okoz. A legtöbb esetben - ha nem mindben - nem az irodákat okolhatjuk az elhúzódó eladási idő miatt, hanem saját magunkat (Forrás: ingatlan.net).
Kritikán aluli fotók, és értelmezhetetlen, helyesírási hibáktól hemzsegő hirdetések lepik el az internetes portálokat, valamint a hirdetési magazinok hasábjait.
Kevesen tudják és figyelnek rá, hogy lakáseladásnál kiemelt figyelmet kell szentelni a külsőnek, annak, ami első pillantásra befogható rajta. Az első benyomást a hirdetésnél kapja a vevő, és ha ez negatív, akkor a legjobb ingatlanügynök sem veszi rá, hogy nézze meg a lakást.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


