A Francia Turisztikai Minisztérium legfrissebb adatai szerint továbbra is Franciaország az elsőszámú úti cél a külföldi turisták körében. Ez nagyon jó hír az ingatlan befektetők számára, mivel így a nagyszámú turistának köszönhetően folyamatos és növekvő kereslet tapasztalható a bérelhető ingatlanok piacán.
Mivel a számadatok ilyen kedvező képet mutatnak, a minisztérium további forrásokkal támogatja országszerte a turizmus fejlesztését a következő években. A minisztérium statisztikái szerint az elmúlt évben mintegy 82 millió külföldi turista látogatott Franciaországba, ez körülbelül 4 %-kal magasabb, mint az azt megelőző évben volt.
A számok magasak, de olyan országok, mint Dubai, Marokkó, vagy Horvátország rendkívüli népszerűsége óriási kihívást jelent a franciák számára. Egyre több turista választja ezeket a célpontokat nyaralása helyszínéül a hagyományos francia utak helyett. A minisztérium szerint az országtól újabb erőfeszítéseket követel meg az éleződő verseny, ha meg szeretné őrizni piaci pozícióját.
A Franciaországba látogató turisták 46 %-a érkezik Európa más országaiból. A legtöbben a szomszédos országokból látogatnak át, de egyre nagyobb számban érkeznek portugál és az olasz turisták is. Becslések szerint a következő években Indiával, Kínával, Oroszországgal, Brazíliával és Mexikóval is fel kell venni a versenyt, mivel ezen országokban a gazdaság mellett a turizmus is óriási fejlődés előtt áll.
Az országban még csak most kezdődik a főszezon, július és augusztus a két legnépszerűbb hónap a turisták körében, de ilyenkor veszi ki a szabadságát és megy el nyaralni egyébként a legtöbb francia is.

Jön az ingyenes szigetelési pályázat: nem kamu, több tízezer magyar háztulaj lehet jogosult 2025-ben
Már csak a végrehajtási rendeletre és a hivatalos katalógusra vár a piac, hogy elinduljon a felújítási roham: új lendületet kaphat az ingyenes lakossági födémszigetelés.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


