Június elsején elindította lakossági gázszolgáltatását a gas.hu, egyhavi gázszámlának megfelelő megtakarítást ígérnek évente az ügyfeleiknek. Eddig 6500-an vették igénybe a cég szolgáltatását, az igazi rohamra az ősszel esedékes gázáremelések és a fűtési szezon beindulását követően számítanak. A jogszabályi változásoknak köszönhetően az eddig ipari fogyasztókat kiszolgáló cég a lakossági gázpiacra is bejelentkezett.
A lakosság ezentúl szabadon választhat gázszolgáltatót magának, mondta Biczók András a cég kereskedelmi és marketing igazgatója a ma tartott sajtótájékoztatón. A gáztörvény módosításával lehetőség nyílt a piaci modellváltásra, az átfogó szabályozás előfeltétele volt a tökéletes működésnek. Az igazgató szerint a köztudatban lévő hagyományos tapasztalatok mellett meg kell ismertetni az emberekkel, hogy van lehetőségük szolgáltatót választani.
Elsőként piacra lépve tapasztalatokat kívánnak gyűjteni a felmerülő problémákról és innovatív eszközökkel megoldást keresni a nyitva maradt kérdésekre. Ettől olyan versenyelőnyre tehetnek szert, ami megerősítheti a piacon betöltött pozíciójukat. A portálon jelenleg 12 percet vesz igénybe a regisztráció, de a szolgáltató váltáshoz jelenleg még kapcsolódó papíralapú ügymenetet is tovább szeretnék redukálni a későbbiekben.
A cég képviselője elmondta, hogy új arculattal jelentek meg a hónapban, a cég gázrózsa-virágra emlékeztető logójával pozitív képet kívánnak kialakítani magukról a fogyasztók körében. A cég az emelések után is meg kívánja tartani árelőnyét, az internetes szerződések mellett alternatív értékesítési csatornákon keresztül a papíralapú szerződéseket is rövidesen bevezetik.
A fogyasztó műszaki értelemben véve nem fog érzékelni semmit a változásból, azonos fűtőértéken ugyanazon a csövön érkezik a gáz, a mérőóra is marad, csak a számlát fogja más küldeni. A cég célkitűzései között szerepel rövidtávon a százezer, középtávon az ötszázezer fogyasztó elérése.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.