Megerősödött a nagy fejlesztők szerepe a budapesti újlakás-piacon 2007-ben. A legsikeresebb, 100 lakásnál többet értékesítő fejlesztők 2007-ben összesen több mint 5200 új lakást forgalmaztak Budapesten, ez 10 százalékkal több, mint 2006-ban - derül ki az Ecorys Magyarország nemzetközi tanácsadó cég felméréséből.
A 2007-es felmérés szerint is az eladási top 10-ben nagyrészt magyar és izraeli érdekeltségű fejlesztők találhatók, amelyek projektekkel vannak jelen a belvárosi társasházi és a zöldövezeti lakóparki piacon is. A hagyományos szereplőkön kívül a mezőny tavaly új, spanyol nemzetiségű lakásfejlesztővel is ki-egészült.
A legtöbb (több mint 460 darab) új lakást 2007-ben is a Cordia Magyarország Zrt. értékesítette. A Futureal csoporthoz tartozó lakásfejlesztő cég a Corvin Sétányon 2007-ben három újlakás-projekt értékesítésével van jelen, tovább folytatta a XI. kerületi Madárhegyen épülő Cordia Terrace Madárhegy lakópark értékesítését, és elindította a XIV. kerületben létesülő Cor-dia Thermál Zugló projekt előértékesítését is.
Az AL Holding 2007-ben is tovább folytatta nagy lakásszámú projektjeinek fejlesztését. A hagyományosan a XIII. kerületre összpontosító cég számos kerületi fejlesztése mellett a XIV. kerületben indított Mandala Kert immáron második ütemét értékesítette. A harmadik helyen szereplő Autóker Holding hagyományosan a belvárosban (Ház a Szinyei Merse utcában, Gran'Dio Residence, Gozsdu udvar), illetve a Duna-parton (Marina Part) épít és értékesít magas presztízsű társasházakat.
Az eladott lakások területi szórása azonos a tavalyival, a hagyományosan népszerű lakásépítési célterületek mutatták 2007-ben is a legmagasabb számokat. A legtöbb lakást a XIII. kerületben adták el, szorosan a XI. és a VIII. kerület előtt. A népszerű városrészek között szerepelt továbbra is Ferencváros és Zugló is, illetve megnőtt Csepel, Árpádföld és Kőbánya szerepe.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


