A következő 5 évben az ingatlanforgalmazók teljes piaci részesedésének aránya a jelenlegi 30-40%-ról a nemzetközi és a hazai tapasztalatok alapján várhatóan megduplázódik, s tovább növekszik a hálózatok, s ezen belül az Otthon Centrum súlya is. 2006-ban a társaság több mint 100 milliárd forint összértékű ingatlant adott el -, a legtöbbet a hazai piaci szereplők között.
A Magyar Ingatlanszövetség által alapított "Év ingatlanforgalmazója" díjat az 5 tagú, ingatlanpiaci szakértőkből álló bizottság értékelése alapján ismét az Otthon Centrum nyerte el, és így immár nyolcadik alkalommal bizonyult a legjobbnak. A professzionális ingatlanértékesítés hazai beindulásakor már aktív cég az elsők között kezdte meg franchise hálózatának kiépítését, 2003-ban. A lakáspiaci boom lecsengése után pedig iránymutató szerepet vállalt az innovatív értékesítés ösztönző módszerek kidolgozásában és meghonosításában. Az értékesítés hatékonyságát mutatja, hogy - a cég saját adatbázisán és telefonos felmérésen alapuló eredmények összevetése szerint - a magánértékesítésben eladásra kerülő ingatlanok átlagos eladási idejénél az Otthon Centrum háromszor gyorsabban tudja értékesíteni a hozzá bekerülő ingatlanokat.
Az Otthon Centrum országos hálózatának 76 irodájával, valamint a kizárólag új építésű ingatlanok értékesítését végző Otthon Centrum Project Consulting Kft. 10 projekt irodával, a legnagyobb magyarországi ingatlanforgalmazó; új és használt lakások, illetve építési telkek értékesítésével egyaránt foglalkozik. 2007-ben is tovább nő majd az OC irodák száma, és a jelenleg mintegy 600 fős értékesítői csapat is több száz fővel gyarapodik majd.
Az OC online adatbázisában jelenleg mintegy 1500 új és 8500 használt ingatlan szerepel, s az országos lefedettségű irodahálózat több mint 30%-ban kizárólagos értékesítési megbízással árulja az ingatlanokat. Az Otthon Centrum az ingatlanértékesítés mellett teljes körű fejlesztési tanácsadással, valamint ingatlan-, fogyasztási-hitel ügyintézéssel, és biztosításokkal is foglalkozik. A minőségi oktatás és ügyfélkiszolgálás érdekében az OC saját képzési rendszerét továbbfejlesztve 2006-ban elsőként indította el saját ingatlanos iskoláját Otthon Centrum Akadémia néven.
Kühne Kata, az OC Franchise vezetője elmondta: "Nagy múltú ingatlanközvetítőként nagyobb biztosítékot nyújthatunk például arra, hogy munkatársaink helyesen ítéljék meg a lakás értékét, s kiszűrjék a 'tényleges érdeklődőket', távol tartva a komolytalanokat, s főként a negatív szándékkal érkezőket. Az is magától értetődő igény velük szemben, hogy a kiterjedt hálózat és több tízezres vevői adatbázisunk révén könnyebben találjon vevőre az értékesítendő ingatlan, s ennek az elvárásnak meg is tudunk felelni."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


