Több autósiskola regisztrációs díjat vagy emelt gyakorlatióra-díjat számít fel a középiskolásoknak.

Ez most óriási sláger a magyar gyerekek körében: mélyen a zsebükbe nyúlhatnak a szülők idén nyáron?
A nyári táboroztatás kérdése évről évre komoly fejtörést okoz a szülők számára. Ma már az időpontok egyeztetése mellett egyéb fontos tényezőket is figyelembe kell venniük a táborválasztáskor: a COVID-járvány hatására felértékelődtek a biztonsággal kapcsolatos szempontok, a gazdasági válság pedig arra kényszeríti a szülőket, hogy alaposan vizsgálják meg, milyen szolgáltatást kapnak a pénzükért, ráadásul az újfajta technológiák és társadalmi trendek megjelenésével a gyerekek igényei is sokat változtak az elmúlt években.
„Miközben a technológiai fejlődés és a környezeti tudatosság hajtja előre a társadalmat, a szülők érthető módon azt szeretnék, hogy a nyári táborok egyszerre támogassák a gyerekek tudományos fejlődését, erősítsék az alapvető, a munkaerőpiacon is értékesnek számító készségeiket, valamint serkentsék a kreativitást és javítsák az érzelmi jóllétüket is” – mondta Kittka András, a nyaranta több mint 2000 gyereket táboroztató Funside ügyvezetője.
A szakértő hozzátette, hogy minden eddiginél nagyobb igény mutatkozik az új készségek megszerzését és a kreatív kibontakozást lehetővé tevő foglalkozásokra, hiszen az új trendek lehetőségeit, illetve kihívásait már a középiskolás, sőt az általános iskolás gyerekek is tapasztalják a maguk módján. „A mesterséges intelligencia térnyerése a gyerekek elvárásaiban is megmutatkozik: óriási az érdeklődés az angol nyelvű AI-technikák foglalkozásunkra, amely messze túlmutat a hagyományos oktatás korlátain, és arra nyújt megoldást, hogy miként lehet a mesterséges intelligencia által működtetett szoftvereket etikus módon a mindennapi tanulmányok szolgálatába állítani. Az idei év másik új slágere a fashion upcycling foglalkozás pedig arra keresi a választ, hogy a már nem használt, gyakran hulladékként végző ruhadarabokba hogyan lehet kézműves megoldásokkal új életet lehelni a fenntarthatóság jegyében” – tette hozzá a táborszakértő.
Az igények rekordsebességű változásával a nyári táborokkal szemben támasztott elvárások is átalakultak: az továbbra is fontos, hogy a táborok egyszerre jelentsenek élményt és fejlődést a gyerekek számára, viszont ma már a személyre szabott és rugalmas megoldások is elengedhetetlenek - közölték.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


