A világon évente közel 780 millió hektárnyi terület ég le, ami Ausztrália teljes területével egyenlő.

Érkezik a folytatása a Pénzcentrum és a Portfolio tavaszi Gen Z fesztiváljának: jön a GEN Z FEST / GREEN! Az eseményre a diákok, fiatalok rendkívüli kedvezménnyel vásárolhatnak belépőt, a leggyorsabb 100 jelentkezőnek pedig ingyenes belépést kínálunk! Ehhez csak ezt a KÉRDŐÍVET kell kitöltenie a diákoknak!
November 9-én egy izgalmas, gyakorlati tudnivalókkal teletűzdelt, fenntarthatósággal foglalkozó fesztivált keltünk életre a CEU Downtownban. A GEN Z FEST /GREEN-en a fiatalokat szólítjuk meg: olyan eszközöket, megoldási lehetőségeket adunk a kezükbe, amelyeket be tudnak építeni a hétköznapjainkba és amelyekkel fel tudnak készülni a zöld jövőre. Kérdezhetnek, vitázhatnak, új technológiákat próbálhatnak ki ezen a napon! A fesztivál interaktív, workshopokat és tréningeket is magában foglal, így a fiatalok el tudják mondani igényeiket, félelmeiket, javaslataikat, fel tudják tenni az őket foglalkoztató kérdéseket.
A GEN Z FEST / GREEN előadója lesz
- Fehér Zoltán, a WWF természetvédelmi osztályvezetője
- Papp Luca, a WWF éghajlatváltozás és energia projektmenedzsere
- Rab Árpád trendkutató, az NKE EJKK ITKI tudományos főmunkatársa
- és Litkai Gergely humorista, a Dumaszínház produkciós vezetője
- és még sokan mások, a részletes programot itt találod!
A GEN Z FEST /GREEN-re a 26 év alattiak 92%-os kedvezménnyel, a diákok pedig 97%-os kedvezménnyel vehetnek jegyet. Sőt, most a 100 leggyorsabb diáknak ingyenes a belépés, ehhez csak egy rövid kérdőívet kell kitökteni!
A kérdőívet IDE KATTINTVA lehet kitölteni! (Az ajánlat ez első 100 jelentkezőnek szól!)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


