Jelenlegi piaci helyzetben a vásárlók egyre jobban kivárnak, így az eladók alkupozíciója gyengülhet.
Január óta jól fogynak a használt jelmezek, február első hét napjában ezernél is többet adtak belőlük. Az idén eladott maskarák háromnegyede teljesen új, a gyerekméretű kosztümökből pedig tízszer annyi fogyott, mint a felnőtteknek szánt termékből, ami azt jelzi, hogy ha farsangot nem is tartanak minden óvodában, bölcsődében vagy iskolában, a családok akár otthon is igyekeznek pótolni az élményt.
A Vatera online piacterén év elején hagyományosan népszerűek a jelmezek, és ezt a jelenlegi karanténhelyzet is csak kis mértékben befolyásolta: idén januárban és február első két hetében jelentős forgalmat bonyolított a jelmezek alkategóriája.
Tavaly januárhoz képest - a járvány előtt - mindössze 16 százalékkal volt kisebb a gyermekjelmezek forgalma a jelenlegi hatályos korlátozások ellenére is. Egyedül a felnőtteknek szánt, az ő méretükben készült jelmezeket érintette erősebben a karanténhelyzet, ezeknek a kosztümök és álarcok forgalma a felére csökkent. A járványhelyzet összességében növelte a Vatera forgalmát, a tavalyi év elejéhez képest 21 százalékkal nagyobb az online piactér forgalma.
2021-ben ezekre a jelmezeket keresték a legtöbben a Vaterán:
- 1. Mancs őrjárat
- 2. unikornis
- 3. rendőr
- 4. Katicabogár és Fekete Macska kalandjai (Miraculous)
- 5. cica
- 6. Jégvarázs (Frozen)
- 7. Vasember
- 8. Harry Potter
- 9. Pókember
- 10. Ninja
Egy jelmezvásárló átlagosan bruttó 3600 forintot költött a farsangi maskara beszerzésére, háromnegyedük új, bontatlan terméket vásárolt, és csupán a felhasználók negyede választott használt terméket. A legtöbb jelmezrendelés Budapestről és Pest megyéből érkezett, a második helyre Fejér megye jut a vásárlások száma alapján, a bronzérmen pedig három megye osztozhat: Jász-Nagykun-Szolnok, Borsod-Abaúj-Zemplén, illetve Győr-Moson-Sopron.

Magyar érettségi 2025: itt vannak a megoldások, ezeket a feladatokat kellett megoldaniuk a diákoknak
240 perc után véget ért az idei magyarérettségi. Mutatjuk, hogyan kellett megoldani az első rész feladatait a szaktanár szerint.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


