Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Hónapokkal ezelőtt csapott le a COVID-19 világjárvány, és szerte a világon az oktatási intézmények azt mérlegelik, milyen módon indítsák útjára a következő tanévet. Több országban a közösségi távolságtartás szabályait betartva térnek vissza a diákok az iskolába, míg máshol vegyes modellt alkalmaznak vagy távoktatásban működnek tovább - utóbbi megoldás széles körben vált népszerűvé. Magyarországon az oktatásügyi kérdésekre válaszoló Viber Community tagok 75 százaléka szerint az osztálytermekben kellene kezdeni a következő tanévet. Egy a tanárok számára készített Community-ben pedig a résztvevők 60 százaléka voksolt a visszatérésre.
Az új modellek új megoldásokat kívánnak a tekintetben, hogy elősegítsék az oktatás folyamatát, illetve normális körülményeket és a gyerekek számára elérhető platformokat biztosítsanak. A Viber friss nemzetközi felmérése szerint, amelyben magyar felhasználók is részt vettek, a válaszadók többsége azt mondta, hogy a következő tanév kapcsán nemcsak a tanárokkal és a diákokkal, hanem a szülőkkel is kommunikálnak ezen a platfromon keresztül.
- közölte Djamel Agaoua, a cég vezérigazgatója.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.