Alig változott kedd reggelre a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben az előző délutáni jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
Szomorúan tudatjuk mindazokkal, akik ismerik és szeretik, hogy gyermekkorunk kedvenc mesefigurája, Süsü, a sárkány nem került be az MNB emlékérme-kibocsátási programjába.
Nagyot ment tegnap a Bors cikke a hazai sajtóban, illetve a közösségi oldalakon, miszerint hamarosan "Érmét nyomnak Süsü tiszteletére". A bulvárlapnak elvileg Csukás István árulkodott: "Nagy megtiszteltetés, hogy Süsü pénzérme lesz, ami be is váltható majd. Ebből én azt következtetem ki, hogy a Süsü érmére már megérett a gazdaságunk, és ez jó hír."
- fogalmaz a cikkben a nagy mesemondó. Noha a cikk szerint a híres mesefigura megálmodóját alaposan meglepte a hír, amikor megtudta, hogy a Magyar Nemzeti Bank (MNB) emlékérmét akar Süsü tiszteletére kibocsátani, a Jegybank lapunk számára küldött tájékoztatása szerint
"Az MNB minden esetben társadalmi konzultáción kéri ki a nyilvánosság véleményét. Valóban érkezett javaslat egy klasszikus magyar meséket bemutató sorozat indítására, de erről döntés még nem született" - árulta el a Jegybank a Pénzcentrum megkeresésére.
Az MNB május 7-én közzétett közleménye szerint a 2019-es emlékérme-kibocsátási programról szóló nyilvános konzultáció keretében több mint tizenhatezer (tavalyhoz képest 33 százalékkal több) voks érkezett a meghirdetett tematikákra, és számos további témajavaslatot is beküldtek az emlékérmék iránt érdeklődők. 2019-ben két új emlékérme-sorozat debütál, egyiken jellegzetes hazai állat-és növényfajok, másikon híres magyar földrajz- és néprajzkutatók szerepelnek majd.
Borítókép: MTI Fotó/Mónus Márton

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


